Lesbrief
Differentiëren in de klas
Lesbrief ‘Differentiëren in de klas’
Je wilt dat jouw onderwijs zo effectief mogelijk is. Dat doel bereik je sneller naarmate je lessen beter aansluiten op elk van je studenten, inclusief hun verschillen. Maar welke verschillen zijn het relevantst? En waar moet je precies op letten als je daarop probeert in te spelen; als je wilt ‘differentiëren in de klas’?
Over Shauna Plompen
Deze lesbrief kwam mede tot stand dankzij Shauna Plompen. Zij was docent Omgangskunde/Pedagogiek en Projectleider Hybride Onderwijs op het ROC van Flevoland en is daar nu opleidingsmanager. Met haar eigen bedrijf Blijven Leren helpt ze daarnaast leraren en onderwijsteams om met een goed gevoel voor de klas te staan.
Volop lesinspiratie voor jou!
Gaat jouw hart ook sneller kloppen van jouw mooie vak? Wij doen er alles aan om jouw liefde voor het vak maximaal te ondersteunen! Met actuele en flexibele lesmethodes en persoonlijke service, maar ook met inspirerende blogs, tips en lesbrieven.